|
SOLGT: Apple iPad Air 2, 4G 64 GB. silver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-September-2015 kl. 17:40 |
Hej
Jeg er på udkig efter en køber til min iPad Air 2, 4G 64 GB. silver indkøbt januar 2015. Bemærk, iPad'en er med sim-kort indgang og 4G-antenne, og den er med hele 64 GB. hukommelse. Jeg har oprettet en annonce på Den Blå Avis, hvor du også kan se billeder af den. Du finder linket herunder. Prisen er ikke 100 % fast, og der kan eventuelt som medkøb medfølge et Sandstørm Wireless Keyboard Folio indkøbt nogenlunde samtidigt med iPad'en. Begge dele er i meget flot stand, dog har iPad'en lidt lommeridser på skærmen, men det er ikke noget særligt. Indpakning og ledninger mv. haves, kvittering på iPad ligeså. Befinder sig i Hjørring (9800), men det udbudte kan også sendes til køber på købers regning ved forudgående forudbetaling. Her er linket til annoncen med tastaturet: Med venlig hilsen
Redigeret af Ravnholdt - 15-September-2015 kl. 21:07 |
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
3000,- for ipad'en?
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Ravnholdt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Oktober-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 578 |
Hmm..., det er lige lidt nok.
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Ok :-)
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Hej Oprindelig besked opdateret. Jeg havde glemt at skrive, at iPad'en er en 4G-version. Med venlig hilsen
|
|
![]() |
|
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Hej.
Jeg vil godt byde 3300,- for den. Plus porto selvfølgelig. Keyboardet kan du beholde og sælge separat. |
|
![]() |
|
Tak for dit bud, men jeg afventer svar fra en eventuel anden køber til en pris på 3700kr. inkl. tastaturet.
Hvis du vil byde 3500kr.+ Porto uden tastaturet, kan vi lave en handel med det samme 😊 |
|
![]() |
|
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
Ellers tak. Vil ikke give mere end de 3300,-
Sig til hvis fu ombestemmer dig. ![]() |
|
![]() |
|
Slå til nu pris: 3.500 kr.
|
|
![]() |
|
Hej
iPad'en og tastaturet er nu solgt. Med venlig hilsen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |