|
Samsung 7005 og Pioneer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jepd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-September-2015 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-September-2015 kl. 18:54 |
Hejsa.
Jeg har et Samsung 7005f tv som er tilsluttet en Pioneer VSX-921receiver. Mit ATV2 er tilsluttet recieveren på DVD indgangen og det virker helt perfekt med både lyd og billede. Jeg kan dog ikke få dolby surround fra TV eller DS Video app eller Netflix ud i surround til min reciever. De er forbundet via HDMI arc og det virker fint sådan at jeg kan styre lyden på recieveren med alm tv-fjernbetjening. Hvis jeg tilslutter min playstation til DVD indgangen på recieveren virker det også fint og TVet genkender PS3 og jeg kan styre den med min tv remote. Jeg har forsøgt med et optisk kabel fra tv til reciever men stadig ingen surround fra tv eller fra indbyggede apps (DS Video eller Netflix). Nogen som kan hjælpe?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er et problem med Samsung TV og Dolby +, havde det samme problem da jeg brugte Netflix. Da jeg så brugte Samsung Recorderen, så var der ingen problemer, så skiftede Reciveren til Dolby +. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
jepd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-September-2015 Status: Offline Point: 3 |
Så ingen løsning på problemet??
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det tror jeg ikke. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Løsningen er at sætte ATV direkte til SR.
|
|
![]() |
|
yes ATV virker fint men det er mere DS video appen som ikke vil afspille med surround
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
.
Redigeret af Kampus - 13-September-2015 kl. 20:21 |
|
![]() |
|
Syntes ikke du tydeligt læser hvad der skrives Kampus. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |