|
S: ATV 3 og cover/pung til iPhone 6+ |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2015 kl. 15:32 |
|
Alston Craig læder etui/pung til iPhone 6+
Brugt i to dage så er som nyt. Super lækker kvalitet og i ægte læder. Plads til fire kort, sedler m.m. Billeder og fuld beskrivelse: http://tuff-luv.com/phones/apple/iphone-6-plus-case-covers-wallets/alston-craig-vintage-genuine-leather-wallet-case-cover-pouch-for-apple-iphone-6-plus-samsung-galaxy-note-4-brown.html Pris 250,- + fragt (nypris er 500,-) Apple TV 3 Lidt over 2 år, men i super stand. Med org. emballage. HBO: 300,- + fragt. |
||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
||
![]() |
||
Bananabot ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej jeg kunne godt være interesseret i din appletv, fungerer Wifi(jeg har læst mig til at det er et problem med mange af boksene?)
|
||
![]() |
||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
|
Wifi virker fint.
Den er blevet ombyttet af Apple netop pga. Wifi problemet. De har faktisk et ombytningsprogram af ATV med wifi problemer. |
||
||
![]() |
||
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
|
Jeg vil gerne købe AppleTV hvis det stadig er til salg.
|
||
![]() |
||
|
Skal jeg betragte det som et bud på 300,-? ![]() |
||
||
![]() |
||
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
|
hov - det er en auktion. Det gider jeg ikke vente på - så bare se bort fra min post. My bad.
|
||
![]() |
||
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
|
|
||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
||
![]() |
||
|
Noteret ![]() |
||
||
![]() |
||
|
Slutter auktionen på ATV i aften kl. 19.
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |