|
Tjek af tordenfluer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
DinoB ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2014 Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2015 kl. 19:53 |
Heysa alle
Hvis jeg vil tjekke min F8005 for tordenfluer, hvordan gør jeg helt præcis? Jeg tænker på om tv'et skal være tændt eller slukket, hvilken baggrunds fave osv.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sort på sort ses jo ikke godt, på en Lys baggrund ses det tydeligere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
Jeg har hentet dette billede
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
http://i.ytimg.com/vi/8-0e-t-42ss/maxresdefault.jpg
|
|
![]() |
|
Hold da op, den grønne farve lyste stuen helt op :=)
Det blev til 2 døde pixels & tro det eller ej, i venstre øverste hjørne er sgu noget... Dette billedet beskriver det godt. Nu ved jeg ikke om der er noget at klage over da det er en enkel... Tv'et er købt den 29-3-2014 i Elgiganten
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Du kan rolig klage! Min opfordring er, klag. Heller det end at vente på der kommer flere.
|
|
![]() |
|
Føler du/I, at jeg har en sag ud af det her? Hvis der er tale om de evt. skiller skærmen ad & piller fluen ud kan jeg ikke se det store i det. Jeg har allerede haft tv'et til rep. Hvis der er tale om en ny tv så er det noget helt andet :) |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 37 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2013 Status: Offline Point: 0 |
Brug dog en hvid baggrund og ikke denne skrækkelige farve.
Du kan klage og se hvad sælger siger til det, hvis sælger ikke vil behandle klagen kan du gå videre til Forbrugerklagenævnet, men om det er nok, er jeg i tvivl om, 2 døde pixels afhænger af producenten, og da det er en Samsung skærm vil jeg ikke forvente noget som helst. Din chance er størst hvis du får flere tordenfluer og køre en sag igennem Forbrugerklagenævnet, men det kan tage rigtig mange måneder. Du skriver ikke hvor gammel dit tv er, er der stadig garanti på det.? Kontakt sælger og hør hvad de siger, nægter de at behandle klagen, kontakt Forbrugerklagenævnet og hør dem om du har grundlag for at starte en sag. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Du skal være klar over, at du nu er i gang med at opsøge og evt. skabe et problem, som du dels ikke giver udtryk for, at du har haft før, og efterfølgende nu har/får svært ved at abstrahere fra. Jeg vil ikke sige, at det du nu har gjort og er i gang med er dumt. Men unødigt var nok min første tanke. Nu har du så konstateret noget, og spørger om det er noget klage over.
Min umiddelbare mening er, nej. Men jeg ville nok have beholdt min bagdel i sædet, og vurderet det ud fra mit normale brug, (inden jeg evt. gik i gang med luppen). Og hvis jeg ikke bemærkede noget nævneværdigt der, så gad jeg personligt slet ikke tage mig af det. Nu er "skaden" sket for dig, så nu er det nu du skal gøre op med dig selv, om det vitterlig også er det værd. Eller alternativt kan du vente og se, om det evt. breder sig. Ja, det er et problem at der kun er 2 års reklamationsret. Men sådan er det nu engang. |
|
![]() |
|
Skærmen er ca. 1,5 år gammel.
Det er bestemt ikke fordi, at fluen genere mig på nogen måde pga. afstanden til tv'et. Fluen kan spottes, hvis man går forbi skærmen & mere er det ikke til det... Til at starte med smutter jeg forbi Elgiganten & spørger. |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Her kan vælges farve til fluetest. Også en gråhvid.
http://tft.vanity.dk/MonitorTest_pureHTML.html Redigeret af bentpetersson - 16-September-2015 kl. 17:13 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |