recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDMI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDMI

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Status: Offline
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDMI
    Sendt: 20-September-2015 kl. 20:08
Jeg har et Samsung UH7500 TV med Audio return og det fungerer fint sammen med min Marantz SR5009.
Når jeg tænder min Oppo 103D skifter det hele fint af sig selv: TV'et skifter også selv til den rigtige indgang.

Problemet opstår, hvis jeg bagefter vil se TV, for så skal jeg manuel skifte indgang på TV og Reciever.

Kan det ikke sættes op, så TV'et skifter tilbage, hvis jeg slukker Bluray-spillen?

Mvh. Michael
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2015 kl. 21:54
På PS3 findes en funktion, der hedder noget lignende "power off control" under HDMIopsætningen. Lignende skal findes på din oppo
Til top
Dichael Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Juli-2013
Point: 197
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dichael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2015 kl. 21:56
Det gjorde da også og det fungerer fint.
Smart, at man nu kan styre recieveren via tv'et.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu