|
Loewe Individual fanget i hotel mode |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Noller-dude ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2015 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-September-2015 kl. 12:03 |
Jeg har erhvervet mig et billigt Loewe Individual fladskærms-TV. Jeg blev gjort bekendt med at TV'et var i hotel-mode, men regnede med at jeg med min tekniske snilde kunne omkode dette ved at søge på nettet. Det har imidlertid ikke kunnet lade sig gøre, så mit sidste håb inden genbrugspladsen, bliver et spørgsmål i dette forum.
Art. NO. er: 67441 K80. Der medfølger original fjernbetjening. Hjææælp... Hvordan får jeg TV'et ud af hotel-mode og i stand til at få adgang til indstillings-menu?
![]() |
|
![]() |
|
Henrik_45 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2008 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 402 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du bruge dette til noget?
Redigeret af Henrik_45 - 26-September-2015 kl. 12:16 |
|
![]() |
|
Noller-dude ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-September-2015 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser desværre ikke sådan ud... Jeg får ikke adgang til service-menuen ved at anvende det vedhæftede. Se skærmbillede nedenfor.
![]() Redigeret af Noller-dude - 26-September-2015 kl. 13:50 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |