recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Loewe Individual fanget i hotel mode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loewe Individual fanget i hotel mode

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Noller-dude Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-September-2015
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Noller-dude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Loewe Individual fanget i hotel mode
    Sendt: 26-September-2015 kl. 12:03
Jeg har erhvervet mig et billigt Loewe Individual fladskærms-TV. Jeg blev gjort bekendt med at TV'et var i hotel-mode, men regnede med at jeg med min tekniske snilde kunne omkode dette ved at søge på nettet. Det har imidlertid ikke kunnet lade sig gøre, så mit sidste håb inden genbrugspladsen, bliver et spørgsmål i dette forum.

Art. NO. er: 67441 K80. Der medfølger original fjernbetjening.

Hjææælp... Hvordan får jeg TV'et ud af hotel-mode og i stand til at få adgang til indstillings-menu?Angry 
Til top
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Point: 402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2015 kl. 12:14
Kan du bruge dette til noget?

Redigeret af Henrik_45 - 26-September-2015 kl. 12:16
Til top
Noller-dude Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 26-September-2015
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Noller-dude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2015 kl. 13:47
Det ser desværre ikke sådan ud... Jeg får ikke adgang til service-menuen ved at anvende det vedhæftede. Se skærmbillede nedenfor.

Redigeret af Noller-dude - 26-September-2015 kl. 13:50
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu