|
Mit TV er dødt. Jeg skal vælge et nyt.. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Annika ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Oktober-2015 kl. 10:48 |
|
Hej. Mit dejlige 60" Samsung plasma er afgået ved døden. Der var forsikring på og de betaler et nyt. Oprindeligt havde jeg sagt ja til https://www.bilka.dk/elektronik/tv/alle-tv/samsung-65-ultra-hd-tv-ue65ju6075/p/100208976?event=32&point=13&facetString=Brand:LG,Brand:Samsung men har af omveje fundet ud af det er 50 hz panel 100 cmr eller hvad Samsung nu kalder det. Jeg har ladet mig fortælle at det giver problemer med uroligt billede og 24p problemer?
Det er sådan set på vej, men kan sendes retur. Mit spørgsmål er om en venlig sjæl muligvis kan give mig lidt vejledning. Kravet fra forsikringen er at det skal være fra Bilka. Jeg vil ikke under 55 tommer og vil gerne hoppe på UHD vognen. Der kommet forsikring på igen, så tordenfluer er ikke noget problem :) Desuden tænker jeg at der alligevel skal et OLED i stuen, når de kommer ned i pris. TV fra Bilka er her bilka |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Medmindre du vil se Netflix eller You Tube, så er der ikke meget at bruge 4K til, det er for tideligt. Køb i et supermarked uha da da, og bestemt nej. Det kan man vist ikke tvinges til. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
|
Skal det være Samsung og uhd ville jeg ikke gå under 7 serien så hellere gå lidt ned i str 7 serien og derover har meget bedre paneler
![]() Så ju7005 ville være et bud
|
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4835 |
|
Hej. Det krav fra forsikringen, at det skal være fra Bilka er det noget der står i forsikrings betingelserne eller er det noget de har fortalt dig telefonisk bagefter? Jeg ville undersøge om du evt ved at betale en merpris ( få mindre udbetalt ) kunne få lov til selv at vælge leverandør, og på den måde kan benytte dig af et tilbud? Hvis det skal være UHD ville jeg kigge på Panasonic. Vi har selv et CXC 725 som vi er meget glade for og jeg har lige i en anden tråd set en vælge et CX 700. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 04-Oktober-2015 kl. 11:35 |
||
![]() |
||
Annika ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2008 Status: Offline Point: 38 |
|
Tak for input og svar indtil videre. Jeg har fået det indtryk at det skal være fra Bilka, men det kan være det kan laves om. Det oprindelige Samsung kom derfra, så det er muligvis årsagen.
Jeg har lige været forbi Power og se JU6075. Det var bedst til at vise billeder. Ting der bevægede sig, som TV og film var det ikke glad for :/ Jeg så til gengæld LG's 8 serie i en 55. Det kunne måske være en mulighed? Med hensyn til 4k ser jeg meget Netflix og satser på der kommer mere indhold efterhånden. Men hvis jeg så skal ned i 55 skal jeg jo alligevel nærmest have det på skødet. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Det er bestemt ikke for tidligt at købe et UHD TV, altså med mindre at man påregner at skifte igen til næste år. Her ved årsskiftet kommer de nye UHD HDR BD afspillere, og flere af de store filmproducenter har allerede oplyst, at de fremover vil udsende film også i UHD. Du nævner jo selv Youtube, her kan man finde i times af lækre UHD optagelser, som bare er en fryd for øjet. Også jeg vil foreslå et Panasonic i 700 serien (blot ikke CX750, som er et IPS panel).
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
Ja, der er en god del 4K at hente på You Tube, der skulle være noget for en hver at se på. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
|
Hold nu op med det for tidligt til 4K. Prisen er så lav så hvorfor ikke gøre det ? Jeg mener et 55" 4K kan fåes til 6999 kr. Og kan OGSÅ køre 1080P ![]() Forsikringsselskabet kan godt stille krav om at du skal handle et bestemt sted. Det har også været kritiseret i DR Kontant og af forbrugerstyrelsen. Men står det i vilkårerne så er det fuldt lovligt.
|
||
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||
![]() |
||
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
|
Ja og der kommer da også mere og mere indhold på fx Netflix 4K..
|
||
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
||
![]() |
||
|
Hvad med det LG 65" UHD der kan fåes til 12999 kr ? Det ser da lækkert ud. .
|
||
||
![]() |
||
|
Jeg synes ikke jeg kan få øje på noget LG 65" til 1299?
|
||
![]() |
||
|
12999.- skulle der stå.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |