recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ikke skarp nede i højre hjørne.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ikke skarp nede i højre hjørne.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
maddog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ikke skarp nede i højre hjørne.
    Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 17:02
Hejsa.
Jeg har fået sådan en benq w1070, jeg har fået det hele sat op og det køre. Men...Jeg kan ikke få det til at stå skarp nede i højre hjørne.

Venster side står meget skarp, Hvad skal gøre eller er der noget som jeg har gjort forkert.?

Shocked

Til top
Trumle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2015
Sted: kBH
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trumle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 17:18
Hvis ellers projektoren er vinkelret på lærredet og de tre andre hjørner er skarpe er der næppe andet at gøre and at få den byttet. Jeg set en del indlæg rund om fra folk der har det problem og der synes at være enighed om at der er optikken den er gal med, selvom det naturligvis er vanskeligt at vurdere om folk har stillet det ordentligt op.
Til top
maddog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-September-2005
Sted: Denmark
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maddog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2015 kl. 19:38
Okay.. Jeg vil gå ned med den og få den byttet.:-( 

Takker
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu