recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic skifter selv væk fra Favorit-liste?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic skifter selv væk fra Favorit-liste?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sschmidt Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 379
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic skifter selv væk fra Favorit-liste?
    Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 23:16
Hejsa,

Både min svigermors 6 år gamle Panasonic TX-P42V10 og mit helt nye Panasonic TX-55CX800E skifter jævnligt fra Favorites listen over til 'All DVB-C channels'. Så skal man lige ind i kanalmenuen og vælge Favorites igen (altså man skal ikke bygge favoritlisten igen, man skal bare vælge den så det er dén man skifter rundt i igen).

Er der andre der oplever dette på Panasonic? Det må jo være en Panasonic specialitet, siden det sker på to Pana TV der er 6 år imellem. Nogen der ved under hvilke omstændigheder TV'et skifter tilbage til 'All DVB-C channels' listen - er det tilfældigt, eller sker det når man gør X eller Y?

Det sker ikke imens man ser TV, TV'et har blot nogle gange skiftet næste gang man tænder det.

Mvh
Steen

Redigeret af Sschmidt - 17-Oktober-2015 kl. 23:21
Til top
Momsemor Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-September-2008
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Momsemor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 00:22
Hej....
Det gør det f.eks. når man har lavet en optagelse på ekstern HDD
Mvh. Jannie
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 00:32
Ej, det var da lamt. Vi optager ret tit på en ekstern harddisk :-/ Men det gør det så også i andre situationer, da svigermor ikke optager på ekstern harddisk.

Nogen der har en officiel kommentar fra Panasonic omkring dette?

/Steen

Redigeret af Sschmidt - 18-Oktober-2015 kl. 00:32
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 08:17
Sker det ved automatisk kanalopdatering?

Prøv at slå,det fra.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af Momsemor Momsemor skrev:

Hej....
Det gør det f.eks. når man har lavet en optagelse på ekstern HDD

Det gør vores AS750 da ikke.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 10:17
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Sker det ved automatisk kanalopdatering?

Prøv at slå,det fra.

Det lyder som en god forklaring. I menuen i mit TV er der dog ikke mulighed for at slå automatisk kanalopdatering til/fra så vidt jeg kan se, men jeg forsøger i første omgang at sætte "New Channel Message" til Off, og håber det også slår selve kanalsøgningen fra :-)

/Steen
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 11:00
Jeg oplever det samme på min VT30, så der har jeg i stedet ændret kanal rækkefølgen på All DVB-C og holdt op med at bruge favoritter. Men det er da træls at der ikke er styr på det Confused
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Fnulder Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-September-2008
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fnulder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 11:14
Min G20 har også gjort det men det stoppede pludselig. Måske en af de firmware updates jeg løbende har kørt der måske løste problemet.
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2015 kl. 12:15
Jeg har lige spurgt Panasonic ad via deres online supportformular. Det er sikkert lidt et vildskud da supporten på sådanne ting ikke plejer at være særlig god. Men lad os se.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu