|
Apple TV4 opgraderes til HDMI 2.0? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Oktober-2015 kl. 16:02 |
Lidt tankespind til den kommende Apple TV4 box.
Da jeg købte mit Beovision Avant, havde det HDMI 1.4 ombord, som efter en softwareopdatering fra B&O, blev opgraderet til HDMI 2.0 samt HDCP 2.2. Mon Apple har noget af det samme kørende, for virker stadig underligt at de snart har 4K på mange af deres produkter, men ikke ATV4? Er det en drøm eller faktisk muligt at boxen er "fremtidssikker" og måske kan få 4K med en firmware opdatering? |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En ting er sikkert.
Den er ikke fremtidssikret. Meningen er at man skal købe nyt. |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Jeg tror ikke du skal forvente det, nej.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
Nope - Apple´s arrogance er i højaktuelt her;).. Er selv apple bruger på alle platforme, men er igang med et religionsskifte paradigme her;)..
Hermed ikke sagt at android mm er bedre. Men knap så lukket system. Redigeret af Bromberg5 - 19-Oktober-2015 kl. 17:40 |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Det tror jeg personligt ikke man skal regne med.
Jeg tror først, at Apple springer på 4K på Apple TV, når de kan få hele "økosystemet" med. Dvs. i apps, spil, iTunes (film og serier), iCloud osv. De afventer sikkert, at nogle af de sidste brikker mht. komprimeringsstandarder og HDR falder på plads. Noget skal indbygges i hardware og jeg tror simpelthen ikke på at den nye boks har så meget gemt indeni. I den forbindelse er det jo værd at bemærke, at alle nuværende bokse der hævder support af 4K / Ultra HD mangler support af HDR. De er vel og mærke ikke komplette 4K-afspillere.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |