|
S: Pioneer VSX-921 (sort) (solgt) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Oktober-2015 kl. 22:04 |
Hej,
Jeg har fået sådan en i overskud. Der skulle være det hele med, bortset fra original emballage. Den ser pæn og nydelig ud, og den virker som den skal. Jeg ser helst at den afhentes, da jeg i så fald slipper for bøvl, men skal den sendes, skal køber betale porto, samt indpakning, og så må han i øvrigt forvente at der går et par dage, inden jeg kan få afsendelse arrangeret. Er det lige vel friskt nok at forsøge sig med en HBO: 800 kr? Redigeret af elendil - 24-Oktober-2015 kl. 19:35 |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tænker at det ikke er helt skævt. Den burde kunne koste 800kr. At den har airplay er et plus. Held og lykke med salget
|
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Tak for svar, men jeg tror altså ikke den har airplay. Den har det der iPod/iPhone (<5)-tilslutning, men ikke airplay. Så vidt jeg ved.
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Den har Airplay
![]() VSX-921 opfylder alle gængse krav til en AV-receiver: 7.1 surround-sound i HD og digital tilslutning af din iPod, iPhone eller iPad uden dock. Herudover byder den på brugsrigtig internetradio fra hele verden og netværksstreaming via DLNA eller Apple Airplay, når du tilslutter via LAN (adapter til trådløs LAN forefindes). LPCM, WAV, FLAC og andre tabsfri formater understøttes." https://www.komplett.dk/product/639527#productinfo |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Jeps, har den selv. Den kører også Zone 2, en feature jeg er meget begejstret over. Dog kan den kun køre analoge lydkilder i Zone 2.
|
|
![]() |
|
Hm. Fedt aldrig at have vidst det. Jeg har brugt Kodi sammen med den for at få airplay.
Nå, men så har den nok alligevel airplay. Jeg synes dog ikke jeg er stødt på det i menuer eller nogen steder, så jeg har er stadig ikke helt overbevist. Der er vel ikke flere 921-modeller, vel? Her er billeder af den: ![]() ![]() Jeg har ledt og ledt efter min manualkasse, men den er altså væk lige nu. Jeg ved jeg har manualen et sted, men jeg vil ikke længere garantere at jeg kan finde den inden for rimelig tid. Her er et elektronisk link: http://docs.pioneer.eu/Manuals/VSX_921_K_VSX921K1021Ken_manual/ |
|
![]() |
|
2wd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2015 Status: Offline Point: 10 |
Hej.. Er interesseret.. Hvor i verden befinder den sig..
![]() |
|
![]() |
|
Den befinder sig i Lille Skensved, tæt ved Køge. Jeg foretrækker i meget, meget høj grad afhentning, hvis det ikke skulle fremgå tydeligt :)
Der er en mulig interesseret via PB også. |
|
![]() |
|
2wd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Juli-2015 Status: Offline Point: 10 |
du har pb
![]() |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
|
|
![]() |
|
Solgt til den nette sum af 800 danske kroner.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |