|
Nyt TV - Tyskland? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 12:00 |
Hej
Jeg er ved at skulle have et nyt TV til stuen. Budgettet siger 5000 +/- lidt. Jeg har kigget lidt overalt, og jeg synes, at de er billigere i Tyskland. Er der noget, man skal være opmærksom på, når man køber et TV i tyskland? Menusprog? EPG? Modtager? Jeg vil jo helst have et TV, som virker herhjemme også ![]() Jeg har ikke ret store krav. Synes jeg selv. 48", Full HD, 2 HDMI, Gerne 2 tunere, Mulighed for at optage, EPG som ikke slukker lyd fra TV og gerne energiklasse A+ eller bedre. Ingen af ovenstående er ultimative. Helt basalt set skal det bare virke. Jeg har pt. kig på: http://www.mediamarkt.de/mcs/product/_SONY-KDL48R555-CBAEP,48353,1989326.html?langId=-3#technische-daten |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4835 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
jeg tror at det er meget lig dette: http://www.computersalg.dk/produkt/1168379/sony-kdl Men kender hverken dette eller det du linker til. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 27-Oktober-2015 kl. 12:38 |
|
![]() |
|
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
Næsten :)
Det tyske har 3 tunere. Det her kun 2. 1 analog og en digital. I første omgang er jeg nu mest interesseret i, om et tysk købt TV vil kunne give mig nogle problemer... |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er jo ikke Nordic modeller, så muligheden for problemer er til stede,f.eks med hensyn til Apps i Smart TV. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ok.
Væsenligt argument |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() Kunne faktisk ikke finde meget info om det. Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Jeg læser det som om den tyske har en DVB-S, som ikke er i den danske model. Jeg læser det stadig til der kun er 1 tuner, så du kan optage det du ser. |
|
![]() |
|
Nåå - det kan du da sagtens have ret i.
Så er det pludselig ikke helt så interessant. |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Men hvis du bor i Kbhs området.
Så hold øje med Elgigaten. De åbner en ny butik i Herlev og der er sikkert nogle gode tilbud. |
|
![]() |
|
Jeg bor desværre i Odense, men Power åbner vist om lidt.
Det er bare ikke så tit, at jeg gider/når de der super åbningstilbud. |
|
![]() |
|
De svarede yderligere tilbage fra MediaMarkt, at man kan få problemer med at læse et kort, hvis et sådan skal i.
Bei DVB-T oder DVB-C kann es jedoch zu Problemen kommen, wenn Sie eine dänische Smartkarte nutzen sollten, da deutsche Modelle diese nicht lesen können. |
|
![]() |
|
Det er jo op til en om man vil spare de penge og så bruge den tid på det. Jeg har været de sidste gange i Power, da de åbnede i Glostrup og i Herlev. Begge gange tog jeg hen om eftermiddagen og det to vel ca. 1 time at komme ind. Jeg handlede så ind til "hele familien". Så på den time, havde vi en besparelse på 1000 - 2000 kr. Så det var en udmærket timeløn. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |