|
Chromecast 2 - Surround sound |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 12:40 |
Hej Rec. Jeg har fået mig en chromecast 2 og jeg vil egentlig gerne vide hvilke streamingstjenester som har dolby digital 5.1 lyd? Jeg har pt sat CC2 ind i min surround reciever(Yamaha RX 1020) som understøtter de nyeste lydformater. Jeg har disse APPS. Youtube Dr tv Viaplay På min reciever skriver den PCM ved alle disse APPS er det fordi kilden kun er stereo eller mono? Hvordan finder jeg en kilde med 5.1 lyd så jeg kan få bekræftet om det virker? Det skal lige siges at min reciever kører som den skal, kan sagtes få DD5.1 igennem fjernsyn fra nogle kanaler, og HD lyd (true-hd og DTS-MA) gennem min bluray afspiller samt fra Min Dune HD base. Håber i kan hjælpe :) mvh Ridderen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HBO og Netflix har indhold med 5.1 lyd. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
ridderen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 161 |
Ahh haa... Så giver det jo mening :) Troede egentligt man kunne teste igennem youtube med nogle af de 5.1 video test som ligger der :) God weeked |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Hvis der er sådanne på YT, så skulle det da lade sig gøre. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Er der nogen som har prøvet at teste deres system med et 5.1 youtube klip ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |