|
V:55"cx700 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Oktober-2015 kl. 19:07 |
Kort og godt - jeg har faktisk fortrudt mit køb da jeg egentlig hellere vibhavde et oled.
Det er købt 30/9. Hva kan jeg sælge realistisk for? Jeg overvejer kraftigt, hvis elgiganten stadig har imorgen at købe ea870v istedet. Ja jeg bytter gerne med sådan et også;) |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De koster jo lige under 10.000.-
Så hvor meget skal man spare i forhold til nyt og hvad mister man på den korte tid ? Min vurdering 8-9000 |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Ok ok. Det er også acceptabelt:).
|
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
Såvidt jeg kan se på pricerunner står de til 9299 kr fra nyt af.
Inkl fragt.. Måske 8000 kr hvis du rammer en køber der ikke tjekker priser på nettet.. |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Tv er jo kun en måned gammel. Og hvis køber bor i rimelig afstand og får mulighed for at teste grundigt kan 1000 kroner være gode at spare.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Et nyt kan fås til omkring 9000 kr som tidligere nævnt. Det giver mulighed for at købe den, vurdere den i egen stue i et par dage og returnere, hvis man ikke kan lide den, opdager fejl eller lignende. Den mulighed har man ikke hos dig. For mig er den mulighed noget mere end 1.000kr værd, da jeg ikke ønsker at brænde inde med en forholdsvis dyr skærm, hvis jeg ikke er tilfreds. Man opdager nødvendigvis heller ikke fejl i din stue, som man opdager derhjemme. Så omkring 7.000 kr på en god dag, vil være min vurdering.
Om det så er fordi jeg holder til på vestkysten tør jeg ikke sige noget om. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |