|
Dirac Rumkorrektion + Måleudstyr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2015 kl. 09:45 |
Hej
Pga nedprioritering af mit stereo setup, så overvejer jeg at sælge min Dirac Rumkorrektions licens inkl tilhørende måleudstyr. Altså en komplet pakke til at løfte dit stereo setup til et højere niveau. Den er til MAC og er en Stereo licens som koster 2900kr Sælges med XTZ room analyser pro kit For info har jeg skrevet lidt om mine oplevelser med det her: Jeg tænker at det samlet skal koste 3000kr |
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan fungerer det med salg af dirac licens? Dirac skriver selv at licensen er personlig og kan ikke overføres.
|
|
![]() |
|
Berdel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Januar-2012 Sted: Bramming Status: Offline Point: 1155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det eneste man skal bruge er mit brugernavn og password ved installation, så det kan man sagtens videregive
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |