recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - chromecast audio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

chromecast audio

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: chromecast audio
    Sendt: 04-November-2015 kl. 11:14

Kan man streame til en chromecast audio – altså stream og ikke caste så man f.eks kan høre yousee musik og spotify uden Premium services ?

Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 12:17
Jeg har en Chromecast Audio og du kan godt streame f.eks. et Chrome browservindue til den. Hvis du har en Android telefon kan du også sende telefonens lyd over til CC Audio'en, men ikke med en iPhone.

Mvh
Henrik Badsted
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 13:39
OK - jeg har en android phone, men jeg ville helst bruge min ipad med spotify for der får jeg lov til at vælge de musiknumre jeg vil høre - modsat min telefon hvor man kun kan shuffle. Jeg går ud fra at når du skriver ikke med iphone så gælder det også en ipad - kan nogen bekræfte det ?
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Badsted Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 13:46
Det samme gælder for iPad, desværre.

Eller også har jeg misset noget. Videresendelse af lyd fra Android sker fra Chromecast app'en og kan bruges, hvis den app, man gerne vil caste fra ikke understøtter det.

Så hvis du skal bruge iPad og Spotify app'en ikke understøtter det (i gratis version) så duer det ikke for dig.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 13:59
hmm - det virker på min gl chromcast - men der må jeg køre gennem tv til anlæg, men så slukke jeg jo bare for skærmen :)) Lidt surt for jeg får en fin lyd ud den vej - meget bedre end bluetooth

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu