|
Bedste streaming box |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bruuuuze ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-November-2015 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-November-2015 kl. 14:16 |
Hej alle
Jeg søger en god streaming box. Den skal køre Kodi (et krav) og skal kunne bruges til de mest gængse tjenester så som; Netflix, HBO osv. Det kunne være lækkert, hvis den også kan streame indhold fra min computer og/eller NAS. Endelig kunne det også være fint, hvis den har harddisk, så man kan optage/gemme programmer. Nogen der har nogle gode forslag??? :-) Jeg har selv kigget på denne: Matricom G-Box. Den har dog ikke harddisk. På forhånd mange tak!! :-) Redigeret af bruuuuze - 04-November-2015 kl. 14:17 |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nvidia shield android tv vil være et godt bud.
![]() Den kan dog ikke gemme programmer hvis du tænker på live tv. |
|
![]() |
|
bruuuuze ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-November-2015 Status: Offline Point: 5 |
Tak!
Er det så ikke lidt overkill med Nvida'en (jeg spiller i computerspil)? |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
Hvis du spiller computerspil er nvidia netop et godt køb. har du et nyere geforce grafikkort i din computer, så kan du spille dine pc spil på din tv skærm ;)
![]() |
|
![]() |
|
Prøv at se på youtube. køre overraskende godt :D
![]() |
|
![]() |
|
Sorry. Jeg fik tastet lidt hurtigt. Der skulle stå: jeg spiller IKKE computerspil
![]() Jeg tjekker Youtube! |
|
![]() |
|
Jeg spiller heller ikke computer. men der er noget der hedder geforce now, hvor man spiller på en super hurtig server, og det er kun billedet der kommer ned på boksen. fuldt på højde med playstation 4 grafik.
![]() og er en boks til 1600 ;)
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er klasser OVER Playstation 4 grafik. Hvis ellers man har en hurtig internetforbindelse, så skal du op i en monster af et gamerrig, før du overgår Geforce Now. Men OT: Så er Nvidia Shield ikke helt optimalt til dit ønske om at optage programmer. Kodi kan, med hjælp fra en ekstern netværkstuner, godt optage og gemme det på sin interne harddisk (gælder kun den store model med HDD, som koster 2200kr). Men så skal du så også ud at have fat i en sådan. Problemet er så bare, at for at få den optimale løsning du søger, så er det nok den eneste reelle mulighed der er.
|
|
![]() |
|
Ja nu har jeg aldrig spillet på en ps4. Så tror på dig :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |