|
Apple TV 4 problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-November-2015 kl. 15:16 |
Det blev en kort gadget-fornøjelse. Har lige investeret i ATV4, sat den via HDMI til min Yamahaforstærker, der sender signal videre til min aldrende Panasonic plasma.
Efter opstart havner den på 'Choose Region' men fjernbetjeningen kan ikke få kontakt, dvs. der sker intet ved at swipe, trykke eller noget. Når jeg slukker med min Harmony, slukker tv, forstærker OG ATV 4. Hvis jeg så på Apple remote trykker Menu og + knap samtidig, tænder ATV 4, men når jeg så tænder for tv og forstærker, er der atter ingen reaktion. Remote er opladet. Er det en bytter, eller er der noget forvirring mellem min Harmony One, ATV4 og dens remote? Gode ideer modtages gerne
|
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg havde desværre samme oplevelse. Jeg fandt ud af at remoten til mit gamle ATV virkede på det nye, så kunne jeg køre installationen færdig (Som var på spansk, fattede ikke ret meget af det). Da installationen var færdig, kunne jeg gå ind i menuen og vælge reset. Så kørte installationen en gang til og så fik jeg så lov til at parre fjernbetjening. Efter dette virkede alt som det skulle. Redigeret af mjohansen - 05-November-2015 kl. 17:22 |
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Desværre ligger fjernbetjeningen til mit gamle ATV i Sverige :(
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24810 |
Kan remote appen, til en iPhone eller iPad ikke bruges?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12404 |
Nej.
|
|
![]() |
|
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Jeg har ingen problemer med hverken telefon eller iPad betjening. Fik min Atv4 igår og alt gik som smurt
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Hvis du skriver hvad område du bor i, så kam du sikkert låne en i en halv time :-) Så hvis det er i Omegnen af Roskilde, Taastrup så siger du bare til, samme med Balkerup,Herlev (dog kun i aften) ![]() |
|
![]() |
|
Så, er der nogen frække fjernbetjeninger i Frederiksberg-området?
![]() |
|
![]() |
|
Selvfølgelig, dumme mig. Fik programmeret min Harmony, derefter en fuld restere, og bingo, nu virker det.
Men gad vide hvor mange der får lignende problemer? |
|
![]() |
|
mjohansen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 349 |
Jeg er efterhånden stødt på en del på nettet, så der må være et eller andet der er smuttet i produktionen. |
|
LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |