recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos og TIdal - virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sonos og TIdal - virker ikke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
J.Rath Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Rath Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos og TIdal - virker ikke
    Sendt: 07-November-2015 kl. 12:17
Halløj. 
Jeg ved ikke rigtig om jeg kan starte den her, men jeg prøver. 

Jeg har for et par måneder siden fået Tidal, og har været flittig bruger af sammen med min Sonos Playbar. 

Jeg startede med en måned gratis på alm. abonnement og herefter en måneds HIFI abonnement også gratis. 
Forleden udløb min prøveperiode, og jeg besluttede mig for at tilmelde mig det alm. abonnoment til ca. 99 kr om måneden. 

Nu kommer mit problem. 
Hvis jeg skal afspille sange fra Tidal via Sonos, så får jeg en meddelelse der siger: Kunne ikke afspille "titel på sang" - forbindelsen til Tidal forsvandt.

Jeg har prøvet at fjerne min Tidalbruger i Sonos app'en, jeg har prøvet at uninstalle Sonos appen fra computeren og starte forfra.. Samme problem. Både på computer og iPhone. 

Nogen der har prøvet noget lign? Jeg kan læse på Sonos forum at flere har oplevet det, men der har ikke været nogen løsning imellem. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu