|
Sonos og TIdal - virker ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
J.Rath ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2015 kl. 12:17 |
Halløj.
Jeg ved ikke rigtig om jeg kan starte den her, men jeg prøver. Jeg har for et par måneder siden fået Tidal, og har været flittig bruger af sammen med min Sonos Playbar. Jeg startede med en måned gratis på alm. abonnement og herefter en måneds HIFI abonnement også gratis. Forleden udløb min prøveperiode, og jeg besluttede mig for at tilmelde mig det alm. abonnoment til ca. 99 kr om måneden. Nu kommer mit problem. Hvis jeg skal afspille sange fra Tidal via Sonos, så får jeg en meddelelse der siger: Kunne ikke afspille "titel på sang" - forbindelsen til Tidal forsvandt. Jeg har prøvet at fjerne min Tidalbruger i Sonos app'en, jeg har prøvet at uninstalle Sonos appen fra computeren og starte forfra.. Samme problem. Både på computer og iPhone. Nogen der har prøvet noget lign? Jeg kan læse på Sonos forum at flere har oplevet det, men der har ikke været nogen løsning imellem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |