|
K: ipad 1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-November-2015 kl. 16:01 |
Hejsa overvejer at købe en billig ipad 1 til svigerforældrene i julegave... Der var et tilbud til 5-600 herinde. Men ved ikke om den blev solgt. Nogen der har en de vil af med
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du er godt klar over Ipad 1 er ret forældet. Flere apps kan ikke køre på den.
Min Ipad 2 benyttes i dag kun som musilstreamer til atv, da den simpelthen er ulidelig langsom at benytte. Selv mine forældre bliver bims når de lige hurtigt skal slå noget op på den. |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Ville på ingen måde anbefale en 1'er.
Den kan stort det intet, og går i stå ved simpel internet søgning. Køb hellere end anden billig tablet der i det mindste virker. :) |
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
Den er da stadigvæk fin til mange ting, Kodi, Netflix, Tv2Play, Sonos controler og de fleste web sider. Det bruger vi vores Ipad1 til stadigvæk.
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
min datter på 7 bruger sin ipad 1 hver eneste dag.
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
ville klart gå efter en 2'er. En der rent faktisk kan opdateres til nyeste ios og der ikke vil have det store bøvl med at kunne installere apps som de nu skal til at udforske.
Men elmutanten havde så vidt jeg husker en mini 3 (den der lige udgik) på tilbud til 2000,- ved godt det er et HELT andet prisniveau, men den har også en performance som er pænt meget højere end en gammel ipad 2. Og jeg tror faktisk en mini vil passe dem bedre. Det er i hvert fald det jeg overvejer til mine forældre.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Problemet med 2'eren er mangel på muskler. Min kan ihvertfald ikke have særligt mange tabs åbent i safari uden at lukke safari ned. tit loader den siden ind igen, fordi der er sket en fejl osv. osv. osv. Vil ikke engang kunne anbefale en 2'er i dag. IMO vil både en 2'er og en 1'er give gavemodtager en dårlig oplevelse. Men hver man sine holdninger.
|
|
![]() |
|
Hrbenja ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Forza: Du skal lige slette beskeder i din indbakke
![]() |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Er hermed gjort
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |