recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad Air frossen skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iPad Air frossen skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iPad Air frossen skærm
    Sendt: 15-November-2015 kl. 18:38
Billedet står og ryster, og den reagerer ikke på touch. Reagerer heller ikke på knapper. Hvad gør jeg?
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Point: 9376
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 19:05
Genstarter den
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 19:12

Hvis den ikke reagerer på nogen form for Input, så er det jo ikke muligt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 19:16
Radiomand, selvfølgeligt er det muligt.
Hold dig nu til de emner du ved noget om, Apple og deres produkter er ikke et af dem.

Kampus, prøv at genstarte den, ved at holde home knap og tænd/sluk knap nede i 15s
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 19:18
https://support.apple.com/en-us/HT201559
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Radiomand, selvfølgeligt er det muligt.
Hold dig nu til de emner du ved noget om, Apple og deres produkter er ikke et af dem.

Kampus, prøv at genstarte den, ved at holde home knap og tænd/sluk knap nede i 15s

Det virkede tak!
Havde ellers prøvet det, men ikke længe nok
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 19:24
Den gik forresten i udu på Apple's hjemmeside, hvor jeg lige skulle læse om min nye tlf
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19466
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Hvis den ikke reagerer på nogen form for Input, så er det jo ikke muligt.

Din erfaring med Apple udstyr er hvor stor?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
nazmdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-August-2009
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nazmdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 21:59
Som de andre skriver, så hold Home + Sluk/Tænd nede og den genstarter. 
Virker skærmen stadig ikke ved berøring er din digitizer defekt i skærmen.

Hver opmærksom på at har du fået skiftet skærmen/digitizer før uautoriseret skal du IKKE indmelde den hos en Autoriseret Apple forhandler/Reperatør. (Apple reparerer ikke Iphones eller Ipad, de ombytter) Da Apple/værkstedet vil give dig et tilbud på en ny ipad.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4944
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 22:43
Vulcan death grib LOL
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu