|
Helt ekstremt ustabil Windows Stifinder. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2015 kl. 10:59 |
Hej.
På min kones computer er Windows Stifinder blevet helt ekstremt ustabil. Hver gang man åbner en mappe eller 2, så lidt efter så lukker den mapperne ned. Så det er næsten umuligt at få gjort noget. Er der nogen, der har oplevet dette og evt. har en løsning? Kigger også lige på min ven google og ser om der dukker noget op.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilket styre system. 7 8 eller 10
Er genstart prøvet ? Er sikker opstart prøvet ? Kan stifinder åbnes igen med det samme ? Er det alle mapper eller kun udvalgte der ikke kan blive åbne ? Er der kørt virus scan ? |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
Windows 7.
Computeren har været slukket og tændt - der er inden for denne uge, at den er blevet ustabil. Sikker opstart, nej. Ja, stifinder kan åbnes igen med det samme. Nej, det er tilsyneladende alle mapper. Kan prøve at lade MSE køre en scanning - men det gør den jo løbende. Prøvede dette, men det hjalp tilsyneladende ikke: http://www.computerdk.com/systemer/windows/216319.html#.Vk7vi3YvdD8
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
Virus.....
Klaus |
|
![]() |
|
Tja - MSE fandt en "BrowserModifier", som skulle fjernes. Det virkede ikke som om browseren blev påvirket, men det kan jo være den påvirkede Stifinder - som vel også er en slags browser. Vi får se.
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Nå - det hjalp ikke noget. Så ved jeg ikke - måske en god undskyldning for at købe en ny computer til hende - eller at købe en SSD og skifte harddisken ud og så ved samme lejlighed rense op, måske med en re-installering af Windows.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19558 |
http://housecall.trendmicro.com
Klaus |
|
![]() |
|
Den fandt ikke noget.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Jeg vil sætte mine penge på Virus/Malware eller en diskfejl.
Prøv at køre en checkdisk fra en kommandopromt med administrator privilegier: chkdsk c: /F /R /X Den vil så scanne efter en genstart.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
"Du skal starte programmet i forhøjet tilstand"..... Hvordan?
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Aha www.alt-til-windows.dk/?Tips/AlternativAabningAfKommandopromptMedAdminRettigheder/509
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Viser stifinder ikoner ?
Har oplevet samme fejl engang og der hjalp det få stifinder til at vise detaljer i stedet for miniaturer |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |