|
Digital fotoramme |
Besvar |
Forfatter | |
BorreBoy
Super bruger Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-November-2015 kl. 20:42 |
Hejsa.
Jeg vil ha' en digital fotoramme i julegave :-) Jeg har forsøgt at finde nogle test, men de er alle mange år gamle. Nogen herinde der kan anbefale noget? Tænker ca. 10" og gerne en eller anden form for cloud løsning, hvor jeg kan uploade billeder til, der så vises på den.
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brugt iPad 1
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
En billig Android Tablet, der kan uploades til Google Photos, der kan der også laves albums. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
sebscott
Ny bruger Oprettet: 24-Juni-2020 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved godt det er et MEGET gammelt indlæg, men er det stadig bedre at bruge en billig/gammel tablet i stedet for en rigtig digital fotoramme?
Mange fotorammer som dem her: https://www.avxperten.dk/digital-fotoramme/ er utrolig dyre, så ved ikke om det bare er bedst at bruge en gammel tablet? Søger gerne muligheder for en billig tablet som også er flot i designet, det eneste jeg synes er virkelig rart ved de digitale fotorammer er nemlig at de er pæne at have stående :)
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
prøv kig på frameo, de har den i harald nyborg:
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så lige dit link, det er jo den samme :) Men utrolig dyr synes jeg nu ikke de er.
Redigeret af 0leDK - 25-Juni-2020 kl. 14:45 |
|
miri
Guld medlem Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du bruger Google Photo, så er det enkelt at køre en fotoserie som "pauseskærm" på Google Nest Hub.
... og så kan den så meget andet....
|
|
miri
|
|
0leDK
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger jeg faktisk i køkkenet, fungere rigtig fint.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |