recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V - Harmon Kardon HK990
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V - Harmon Kardon HK990

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brr_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V - Harmon Kardon HK990
    Sendt: 02-December-2015 kl. 11:07
Som alle lidelsesfæller her på forum ved, så kommer der altid en tid hvor man begynder at overveje sit setup, pusler med opgraderinger og ændringer   

I den forbindelse overvejer jeg at skille mig af med min hæderkronede kraftværk af en stereoforstærker - Harmon Kardon HK990.
Det er en forstærker der spiller med masser af potens, og ikke lader sig tvinge i knæ - overhovedet. Der er indbygget DAC, således at den tager de digitale signaler.

Der medfølger selvfølgelig fjernkontrol og mikrofon til rumkorrektion.

Forstærkeren kendere vil sætte pris på, og naboerne hade.
Men hvad er den værd? Er der nogen interesserede?

Forstærker befinder sig i Aabenraa.
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juli-2008
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 11:55
Hej. Har selv haft sådan et kraftværk, fantastisk forstærker. Solgte min 500 kr i en hurtig handel i 2011. Har du mere tålmodighed burde den kunne koste mere som +6000 kr. Mit indtryk er at der er købere til den og med god grund.

Mvh Brian
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juli-2008
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 11:55
5000 kr og ikke 500 :-)
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
brr_dk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Februar-2004
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brr_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 12:34
Tak for svaret Brian, det lyder ikke helt skævt.
Tænker jeg vil se om jeg også kan få den lukket i en hurtig handel :)

Mvh,
Brian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu