|
V - Harmon Kardon HK990 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2015 kl. 11:07 |
Som alle lidelsesfæller her på forum ved, så kommer der altid en tid hvor man begynder at overveje sit setup, pusler med opgraderinger og ændringer
![]() I den forbindelse overvejer jeg at skille mig af med min hæderkronede kraftværk af en stereoforstærker - Harmon Kardon HK990. Det er en forstærker der spiller med masser af potens, og ikke lader sig tvinge i knæ - overhovedet. Der er indbygget DAC, således at den tager de digitale signaler. ![]() ![]() Der medfølger selvfølgelig fjernkontrol og mikrofon til rumkorrektion. Forstærkeren kendere vil sætte pris på, og naboerne hade. Men hvad er den værd? Er der nogen interesserede? Forstærker befinder sig i Aabenraa. |
|
![]() |
|
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Har selv haft sådan et kraftværk, fantastisk forstærker. Solgte min 500 kr i en hurtig handel i 2011. Har du mere tålmodighed burde den kunne koste mere som +6000 kr. Mit indtryk er at der er købere til den og med god grund.
Mvh Brian |
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
![]() |
|
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
5000 kr og ikke 500 :-)
|
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Tak for svaret Brian, det lyder ikke helt skævt.
Tænker jeg vil se om jeg også kan få den lukket i en hurtig handel :) Mvh, Brian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |