|
Hjælp til Panasonic og internetforbindelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2015 kl. 21:27 |
Jeg fik et CX700 i går og alt virkede fint, så flere programmer på indbygget Netflix
Men da jeg tændte fladskærmen i dag ville den ikke oprette internetforbindelse Så jeg gendannede til fabriksindstillinger og prøvede igen Nu vil den slet ikke oprette forbindelse til internettet (som ellers kører fint) Havde læst om problemet for måneder siden, troede det var løst med en opdatering Hvad kan jeg gøre? Redigeret af jake51 - 12-December-2015 kl. 21:36 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Donkey87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2015 Status: Offline Point: 59 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vente til det måske bliver løst af Panasonic
|
|
![]() |
|
kfcofir ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 635 |
Ny software/firmware update .. prøv den :) ny version ( 3.224 )
Redigeret af kfcofir - 12-December-2015 kl. 22:08 |
|
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Hvis du kører via trådløs, så kan forbindelsen hoppe af fra tid til anden. Det endte med, at jeg trak et kabel, og så funker det.
Tillykke med dit skønne nye TV
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Jeg har samme TV og havde samme problem i går aftes.
Vi endte med at anvende ChromeCast i stedet. Her til morgen krævede det et par genstart før jeg kunne få Netflix til at virke.
|
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
aeblemanden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-September-2015 Status: Offline Point: 96 |
Nedbrud hos Panasonic, det virker igen nu.
Har skrevet til Netflix og Panasonic, det er bare ikke ok at de låser netflix brugere ud på den måde, netflix har jo selv godkendt tv'et, så de er også medskyldige. Ville opfordre alle til at skrive ind til begge firmaer. |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Rolig nu. Der kan opstå nedbrud alle steder - og det sker. Ærgerligt
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6387 |
Det ser ud til at virke med kabel
Nu må jeg vente og se de næste par dage |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |