|
Har fået en Benq Pe 8700 |
Besvar |
Forfatter | |
Roxydk
Ny bruger Oprettet: 21-December-2015 Sted: Dk Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-December-2015 kl. 00:07 |
Hej har fået mig en gratis Benq model 8700 og jeg kan jo ret godt lide ting der er gratis....
http://www.projectorcentral.com/benq_pe8700+.htm Er der nogle der ved om den er til noget som helst brugbart her i nutiden - jeg har jo aldrig haft sådan en i huset før, så kan den visen en film i ok kval skal den da op at hænge Håber der er en her der har lidt styr på sådan en Fetter Kunne jo godt bare gå i gang men vil da godt lige have lidt baggrund først På forhånd tak |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en USA omtale af den her, fra 2004. http://www.projectorcentral.com/benq_pe8700+.htm |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Roxydk
Funktioner
Tak(0)
|
Det er hvis den samme som jeg selv linker til. men tak Men det jeg gerne vil vide lidt om er hvordan den er set i forhold til en man kan købe i dag til ca 5000kr fx. Kan se den var dyr dengang men det er også 9 år siden den er købt. Men det kan jo værre at hvis den lå i den gode ende dengang at den sådan set stadig er rimelig til at lave 100" hos mig der ikke er super krævende |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en 4:3 projektor er du klar over det?
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den har en lavere opløsning end en ny i dag. Så her vil den være ringere.
Ud fra beskrivelse virker den heller ikke til at have nær så meget lys som en i dag og kontrasten vil også være bedre i dag. Det næste der kan blive et problem, det er at den kun har DVI tilslutning. Du bør jo også kigge på, hvor mange timer den har kørt. Men slut den til og giver den et resultat du synes er fint, så er det jo fint. |
|
MulleB
Guld medlem Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Funktioner
Tak(0)
|
nej det er ikke, det er en 16:9. (1280 * 720) der er da bare at sætte den til, og prøve om det er noget du vil bruge. billedet er fin nok, men de nye i dag er altså noget skarpere, og har noget mere lys. |
|
Roxydk
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også det jeg kom frem til lys på og så ser vi.
Den har været brugt til at vise lokale reklamer i en mindre biograf ved ikke om den har fået skiftet pærer men har læst at den vil advare hvis den har kørt over 1950 t så den skal have ny pærer og det gør den ikke har haft lys på et køkken skab for at lege lidt med den . Jeg her overgang / converter fra DVI til hdmi så det er der styr på. Nu må vi se håber da det bedste |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |