|
Køb af DVB-C modtager |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Threepwood ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Januar-2016 kl. 09:53 |
Yousee lukker som bekendt for analoge kanaler om en måneds tid, og jeg skal så have fat i en DVB-C-boks til mit gamle tv (Panasonic PX80). Jeg har allerede Samsung-boksen fra Yousee til optagelser, men den egner sig for mit vedkommende ikke til daglig brug, da den er sløv og larmer fra blæseren, og jeg har opgivet at Yousee får dette rettet. Krav til en boks er hurtig betjening (dvs. reagere hurtigt på fjernbetjeningen), samt tekst-tv uden ventetider, og med mulighed for kunne navigere på både sider og undersider. Der er ikke behov for at kunne optage, bruge CA-modul, eller bruge andre udgangsporte end HDMI. Disse krav er jo noget, man normalt ikke finder i en manual på nettet, så jeg spørger derfor i dette forum efter erfaringer/anbefalinger. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |