|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Arvid ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2006 Status: Offline Point: 79 |
![]() Sendt: 20-August-2006 kl. 22:28 |
Hey alle sammen. Jeg er en ny bruger og jeg har ikke den store viden
ang. valg af TV så derfor håber jeg nogle af jer eksperter kan hjælpe
mig på rette vej.
Jeg søger et 32" til max 10k som overskriften hentyder. Det skal selvfølgelig være af god kvalitet, billedemæssigt såvel som lydmæssigt. Det må også meget gerne have et pænt design. Jeg har ikke de store krav ellers, da det kun skal bruges til at se tv og lidt film via tv-out fra computeren. Har kigget meget på Toshiba 32WL66Z som bliver skamrost på flatpanels.dk... Er det bare sagen eller er der andre bedre/lige så gode alternativer? Håber i kan hjælpe mig med at finde et godt tv for pengene ![]() |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Jeg kan kun anbefale Toshibaen - Og så kan du få den billigt igennem fællseskøbet her på siden
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Det var vist sidste frist i dag. Men det fås til samme pris hos easyshopping.dk...
Ville bare gerne høre om der var andre alternativer der var værd at overveje... Er der forresten nogen ejere af Toshibaen der kunne fortælle hvad de synes om det? |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
sidste frist er 31.aug :)
og du kan læse hvad andre købere herfra mener om det her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13748&PN=1 &TPN=500 Personligt kan jeg kun sige at jeg er meget glad for mit. jeg synes billedet står rigtig godt slv med almindeligt analog tv og pc (WinMCE) over HDMI er rigtig lækkert. |
|
![]() |
|
Nullermanden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2006 Sted: Trørød, Danmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Fristen er udvidet til 31 august.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Hermed også skamros fra mig vedr. Toshibaen
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
neist ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Tag også et kig på denne Sharp. http://www.geco.dk/product.asp?product=482&sub=2&pag e=1 http: //www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Billede/LCD_TV/SHARP_LC32 GD8E_LCD_TV_Soelv.htm
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok det sharp er så til gengæld en torn i øjet mht udseende. Tror nok
jeg ender med at anskaffe mig det Toshiba når nu folk taler så godt om
det...
Må indrømme jeg heller ikke er helt pjattet med Toshibaens udseende, men jeg har jo heller ikke set det irl. Er mere til Samsungs modeller, men de koster jo også en lillle bondegård. |
|
![]() |
|
neist ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Må indrømme at billederne af Sharp`en ikke er for kønne, men jeg syntes det er rigtig pænt i virkeligheden, det fås i helt sort eller med silver top og bund.
|
|
![]() |
|
Lorentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Samsung LE-32R7 er jo også en mulighed hvis prisen ikke må overstige 10K. Fantastisk billede både via DVD (med og uden HDMI) og via analog antenne. Helt klart et kig værd. |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Tja - mellem Samsung LE-32R7 og Toshibaen vil jeg helt klart vælge Toshibaen - hvorfor? pga. billedkvalitet, billedkvalitet og billedkvalitet.
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er helt sikkert at billedekvaliteten er bedre hos Toshibaen?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |