|
Nyt TV til soveværelse - ca 4000kr |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rahmut ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Status: Offline Point: 37 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2016 kl. 14:00 |
Hej alle og godt nytår
![]() jeg har på ingen måde fulgt med i de forskellige fremskridt der er gjort de sidste par år, indenfor TV. håber derfor på et par gode råd til valg af nyt TV. jeg er blevet rigtig glad for størrelsen på mit UE55D8005 som jeg har i stuen, ønsker derfor også et stort TV i soveværelset. selvfølgelig skal billedkvaliteten være i orden og hvis de nævnte TV ikke kan anbefales, så må jeg gå lidt ned i str på TV'et. men som udgangspunkt er målet min. 46" jeg har kig på disse Samsung modeller : UE48j5105, UE48j5150, UE48j5505 UE48j5550. 1: er 400hz klart at foretrække fremfor 200hz eller 300hz, eller er forskellen minimal? 2: kan alle nyere TV afspille MKV-filer via USB-HDD, hvis fjernsynet har USB indgang? 3: kom gerne med anbefalinger eller forslag ;) mvh Rasmus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |