|
V/S: Naim Muso - 3 mdr. gammel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Januar-2016 kl. 15:48 |
Hey peeps,
Jeg overvejer at få solgt min 3 mdr. gamle Naim Muso. Den er i perfekt stand - 10/10 - helt som ny. Den spiller fantastisk og er en lækker kompakt samt trådløs højttaler. Nypris samt link til højttaleren: Nypris: 9.200,- http://www.ktradio.dk/product_detail.asp?id=4240 Specifikationer: UPnP (Universal Plug 'n' Play) - Stream musik fra en PC, Mac eller en anden netværksforbundet lagringsenhed i høj opløsning. AirPlay - Stream musik fra din iPhone, iPad eller iPod. Bluetooth - Du kan parre din mobil, tablet eller andet via. bluetooth. USB - Spil musik med kabel via. din iPhone, iPad, iPod og andre MP3-afspillere. Internet radio - Så du kan høre dine yndlings radiostationer. Spotify connect - Du kan streame millioner af numre. Digital input (optisk) - Så kan du bruge Mu-So som soundbar til dit tv, for en bedre lydkvalitet til dit TV. Den er også til salg på andre fora - herunder HoL og DBA. HBO: 6.000,- Køb nu: 7.000,- Kan afhentes/leveres fra 2670 Greve i Storkøbenhavn. Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge, hvis jeg ikke mener, det rette bud dukker op. Fortsat god dag.
|
|
![]() |
|
Luksusole ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2014 Sted: Greve Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |