|
HBO Nordic app problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plysgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-April-2011 Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2016 kl. 11:01 |
Hej
Jeg skriver fordi jeg har brug for lidt ekspert hjælp. Der er rigtig mange små fejl og mangler med HBO Nordics app (hvilket er en skam for indholdet er jo genialt!) Men det største problem i min optik er, at billedet sjældent virker helt flydende. Det kommer specielt til skue ved panoreringer af landskaber og lignende. Det virker som om billedet hakker lidt. Hvordan kan det være? er det evt. noget med amerikansk 60hz kontra den europæiske 50hz???? (bruger app'en på TV'et via en Minix box) |
|
![]() |
|
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal indstille afspilleren til 24Hz hvis den kan det, ellers er det bedste valg 60Hz for amerikansk indhold. Prøv det til at starte på.
|
|
![]() |
|
plysgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-April-2011 Status: Offline Point: 41 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Okay, nu har jeg rodet lidt med det og resultatet er som følger.
Sætter jeg boxens udgangs signal til 24Hz hakker musen lidt (eller måske reagerer den bare ikke så godt som når det vises med 50 eller 60hz). Selve billedet på HBO Nordic appen, hakker stadigvæk, nu bare lidt mere grov. Jeg prøvede samtidig at indstille mit Sony TV til 24 hz, men intet hjalp det. Sætter jeg boxens udganssignal til 60Hz hakker billedet stort på samme måde som ved 50Hz, altså lidt mere fint end ved 24Hz. Som sagt ligger man egentlig kun mærke til det ved panoreringer, specielt henover et landskab. Det er faktisk super træls.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |