|
Gode råd til arbejdsmobil |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BlaZZo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2007 Status: Offline Point: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2016 kl. 10:12 |
Hey alle,
Jeg kører personligt med en Nokia Lumia mobil og er glad for den. Jeg står i den situation at jeg skal have en ny mobil, men til arbejdsbrug. Jeg er håndværker og vi bliver nødt til at købe en Samsung eller Iphone så man lettere kan bogfører ting via vores regnskabsprogram. Regnskabsprogrammer har desværre ingen app til WP, så vi bliver nødt til at have en anden slag mobil. Det skal siges at jeg aldrig har haft en Samsung eller Iphone, så jeg vil hører om der nogen der kan komme med et forslag til hvad i ville vælge hvis i var håndværker ? Jeg tænker det heller ikke er nødvendigt at købe den nyeste, mobilen skal kun bruges til opkald og mail brug og tage lidt billeder. Håber på et par input :) |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis det skal være en af de to, og som håndværker, ville jeg vælge en Samsung x-cover udgave, eller hvad der er tilsvarende i dag. Grundet holdbarhed og at de er stænktætte
ellers nok en iphone og så et fornuftigt cover.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Er selv "håndværker" og har altid min telefon i lommen. Den er proppet i en billig læder sleeve og ikke andet. Det er en iPhone4S og modsat alle odds, virker den stadigvæk efter 3½ år.
Klaus |
|
![]() |
|
K_J ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2014 Status: Offline Point: 148 |
Som Tømrer holdt min SGSII mere end to år, men den er nok for langsom i dag :)
Jeg har en xcover3 den klare opgaven fint, jeg kan ikke rigtig mærke forskel på den og min private alpha, bortset fra at opløsningen på xcover er lavere. xcover2 derimod er noget lort, langsom, hænger og har for lidt plads.
|
|
![]() |
|
BlaZZo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2007 Status: Offline Point: 128 |
Jeg siger mange tak for jeres bud. Jeg har lidt at tænke over 😃
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |