|
S: oneplus X |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2016 kl. 14:31 |
Sort oneplus x sælges
Æske Lader Kvittering Cover ubrugt skærmbeskytter (tempered glass) Befinder sig i Rødovre. Kr. 1.600 |
|
Sony AF8 65
Onkyo 676 HDFury Vertex 2 ATV4K B&O A9 Sonos rundt i huset |
|
![]() |
|
Sulaco ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2005 Sted: Espergærde Status: Offline Point: 67 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den aftager jeg gerne. Skal lige finde ud af om jeg kan hente eller om den skal sendes (hvis du vil).
|
|
Panasonic TX-65GZ960
Panasonic DP-UB820 OPPO BDP-103 Yamaha RX-V3800 |
|
![]() |
|
Schjelde ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 695 |
OK sulaco. Skrive blot om du vil hente eller den skal sendes.
|
|
Sony AF8 65
|
![]() |
|
Allanbp ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Skriv hvis Sulaco hopper fra
|
|
![]() |
|
Skal jeg nok. Giver ham lige lidt tid. Ikke hørt noget her til aften.
|
|
Sony AF8 65
|
![]() |
|
Solgt til sulcaco
|
|
Sony AF8 65
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |