|
Formater VR / Video ?? |
Besvar |
Forfatter | |
SpookiePower
Bruger Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
Emne: Formater VR / Video ?? Sendt: 22-August-2006 kl. 16:31 |
På min Sony HX720 kan jeg vælge mellem disse to formater VR / Video. Hvad er forskellen, og hvornår skal den ene bruges frem for den anden ?
|
|
Maggerholm
Guld medlem Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
Sendt: 22-August-2006 kl. 17:17 |
Må jeg være så fræk at anbefale at kigge i manualen elelr bruge søgefunktionen her på sitet.
Dit spørgsmål er blevet besvaret flere gange. (Jeg vil ikke begive mig ud i et svar, da jeg ikke har praktisk erfaring med VR formatet, og derfor ikke er helt sikker på de praktiske forskelle. Men jeg er op til flere gange stødt på forklaringer her på forum.) Men video mode er det "normale" der giver en skive efter samme opskrift som en købedvd, altså det mest kombatible. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
Carser
-- Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
Sendt: 22-August-2006 kl. 17:42 |
Ja, læs i manualen, der er udover et stikordsregister også et skema over hvad man kan og ikke kan på diske afh. af formatering og af, hvilken type disk, du bruger. Så er der også http://www.recordere.dk/faq/?f=26 (det om RAM-skiver er dog ikke relevant i denne sammenhæng). Mere dybdegåede detaljer: Hvad man "skal" bruge afhænger af, hvad man vil og hvor kompatible-med-andre-maskiner diske, man vil brænde. Redigeret af Carser - 22-August-2006 kl. 17:43 |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
|
SpookiePower
Bruger Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 107 |
Sendt: 22-August-2006 kl. 19:53 |
Tak for jeres svar og jeres link. I manualen står der intet om hvad VR og Video format er, der står hvornår de kan bruges men ellers ingen yderliger beskrivelse.
|
|
Carser
-- Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
Sendt: 22-August-2006 kl. 20:43 |
Velbekomme. Enig, der måtte godt stå mere beskrevet om formaterne i manualen. Dog kan du på side 63 se efter de 4 ja'er under VR, hvor der er 4 nej'er under video i skemaet udfor 3.-6. sidste punkt. Så kan du se ret specifikt, at der forskel i redigeringsmulighederne.
|
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |