|
Nvidia Shield lyd til min NAD ?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
IceBox ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2010 Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2016 kl. 08:37 |
Har kraftig overvejet at skifte min Dune 3D HD box ud med en Nvidia Shield men har et spørgsmål ang. lyd Jeg har en NAD C375BEE og vil have lyden igennem den og ud til min højtalere da jeg simple hen ikke gider at lytte til mit TV lyd. Så hvordan får jeg lyden fra Nvidia Shield til min NAD ??
På forhånd tak for inputs Redigeret af IceBox - 30-Januar-2016 kl. 08:58 |
|
Forstærker : NAD C375BEE
Højtalere : DALI Rubicon 8 : Valnød Højttalerkabel : The MAGNUM HYBRID Stream Kild : Blusound NODE 2 |
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Desværre har Nvidia Shield ikke et optisk output, for så kunne du bruge DAC-MDC-modulet som passer i C375BEE.
Dit TV har dog muligvis et optisk output, eller måske endda almindeligt stereo-output. Hvilket TV har du?
Redigeret af HenrikStevn - 30-Januar-2016 kl. 12:05 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det der klart de du skal, det er i dit tilfælde ikke nødvendigt at tage højde for Multikanal lyd, da du kun har Stereo, så enten fra TVet bruges Toslink med en DAC, eller der bruges en Analog udgang, som f.eks Headset. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |