|
SOLGT: Sort troldtekt. Ca. 20m2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Januar-2016 kl. 08:59 |
Jeg river min bio ned og sælger en masse sorte Troldtekt plader. Nogle få er skåret til og nogle få har huller til indbygningsspots. Pladerne er 120x60.
Hvis nogle kan bruge dem til akustikplader eller lignende, så kom endelig og afhent til en fornuftig pris. Befinder sig på Frederiksberg.
Redigeret af Jonas_h - 05-Februar-2016 kl. 07:58 |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dem er jeg interesseret i. Hvad forventer du af pris?
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Nupris var lige over 8000, så tænker 2000'ish?
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Er de sortmalet fra fabrikken?
|
|
![]() |
|
Jep, orkede ikke at stå med det selv :)
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Jeg nupper gerne 3 stk. hvis ikke de alle bliver solgt samlet! (afhænger selv. af prisen ...)
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Alt er solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |