|
Nyt setup. 2.1 til maks 9.000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Grazul ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2016 kl. 23:22 |
Hej alla sammen
Jeg har solgt mit gamle surround anlæg og skal have et nyt. Denne gang vil jeg til at starte med, blot have 2.1 men helst med mulighed for udvidelse til 5.1 senere. Jeg skal have ny receiver/forstærker og har kigget meget på Denons avr-x2200w. Denne har så vidt jeg kan se gode fremtidsudsigter, nye hdmi standarder og vigtigst, for os, mulighed for trådløs afspilning fra mobilen/tablet/spotify. Tanken var at bruge en del af budgettet på forstærkeren og så købe et par gode men brugte højtalere. Jeg har en b&w subwoofer i forvejen. Håber nogle har input og evt ideer til hvilke højttalere der kan anbefales brugte |
|
TV: Panasonic 46PZ-85
Fronter: B&W FPM5 Center : B&W FPM6 Baghøhj: B&W FPM4 Reciever: Onkyo 607 BlueRay: Panasonic bd-55 Remote: Logitech Harmony One Konsol: Wii og PS2 Media: Twix |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19568 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må det være i rosewood?
Fronter til 2000 kroner: DLS R55 http://www.dba.dk/hoejttaler-dls-r55/id-1021727456/ Og en tilhørende center til 1000 kr: DLS RC55 http://www.dba.dk/hoejttaler-dls-rc55-pass/id-1004430269/ Så er du rigtigt, rigtigt godt kørende lydmæssigt! Spørgsmålet er om man kan "tåle" rosewood farven (jeg har aldrig været begejstret for den) og det ikke helt moderne afrundede frontstof. Klaus |
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
Grazul ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
@klausDM
Farven er underordnet, men de er desværre for store. Planen er at alle højttalere og receiveren skal ind i et tv møbel ala de unnu møbler hifi-klubben forhandler. Men tak for inputtet |
|
Fronter: B&W FPM5 Center : B&W FPM6 Baghøhj: B&W FPM4 Reciever: Onkyo 607 BlueRay: Panasonic bd-55 Remote: Logitech Harmony One Konsol: Wii og PS2 Media: Twix |
|
![]() |
|
@kennylver
Det kan muligvis være interessant, dog ikke standerne. Jeg skal lige læse op på højtalerne og afveje ift andre muligheder. Men fint forslag |
|
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Det er heller ikke noget problem hvis du vil købe dem uden stander
![]() du skriver hvis du har spørgsmål, jeg ved også at du kan finde flere test af DLS R50 på nettet og deres hjemmeside.
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19568 |
Kennys R50 er en dejlig højttaler - har selv to stående i køkkenet, til min store fornøjelse. Det samme er RC 55. Men vær opmærksom på at de har bagudvendt basport, hvilket ikke nødvendigvis gør sig godt i et lukket møbel... Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Du kan roligt springe på det sæt DLS! Du finder ikke tilsvarende lyd, til den pris. Om det så lige skal være en Denon receiver kan så diskuteres. ![]() M.v.h.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |