recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V/S: Tt eSports Meka G1 mekanisk tastatur
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V/S: Tt eSports Meka G1 mekanisk tastatur

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V/S: Tt eSports Meka G1 mekanisk tastatur
    Sendt: 07-Februar-2016 kl. 10:40
Jeg købte for ca. et års tid siden (januar 2015) et mekanisk tastatur af typen Tt eSports Meka G1, men efterhånden tror jeg, at jeg aldrig får det brugt. Det har i al fald siden købet ligget ubrugt i uåbnet emballage.

Tastaturet er et af de få, som man kan få med Cherry MX Black taster ...i al fald herhjemme. Det har selvfølgelig nordisk layout (bemærk: billedet er af den amerikanske version). Tastaturet har ikke noget "bling", så ingen spændende lyseffekter eller andet gejl. Til gengæld skulle det være helt enormt holdbart. Det vejer i al fald godt. Wink

Hvad kunne jeg mon få for tastaturet i dag? Da jeg prøvede at slå aktuel købspris op på Pricerunner, bemærkede jeg, at det åbenbart er fhv. svært at købe i dag. Fandt kun to forhandlere og en ca. pris på 850 kroner. Bare for at gøre det helt klart: Det er *ikke* den pris jeg går efter i tilfælde af at jeg sælger det.

Ligesom jeg selv befinder tastaturet sig for øvrigt i Århus. Smile

Redigeret af azrael - 07-Februar-2016 kl. 17:44
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu