|
V/S: Tt eSports Meka G1 mekanisk tastatur |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1698 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2016 kl. 10:40 |
Jeg købte for ca. et års tid siden (januar 2015) et mekanisk tastatur af typen Tt eSports Meka G1, men efterhånden tror jeg, at jeg aldrig får det brugt. Det har i al fald siden købet ligget ubrugt i uåbnet emballage.
![]() Tastaturet er et af de få, som man kan få med Cherry MX Black taster ...i al fald herhjemme. Det har selvfølgelig nordisk layout (bemærk: billedet er af den amerikanske version). Tastaturet har ikke noget "bling", så ingen spændende lyseffekter eller andet gejl. Til gengæld skulle det være helt enormt holdbart. Det vejer i al fald godt. ![]() Hvad kunne jeg mon få for tastaturet i dag? Da jeg prøvede at slå aktuel købspris op på Pricerunner, bemærkede jeg, at det åbenbart er fhv. svært at købe i dag. Fandt kun to forhandlere og en ca. pris på 850 kroner. Bare for at gøre det helt klart: Det er *ikke* den pris jeg går efter i tilfælde af at jeg sælger det. Ligesom jeg selv befinder tastaturet sig for øvrigt i Århus. ![]() Redigeret af azrael - 07-Februar-2016 kl. 17:44 |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |