|
SOLGT: Onkyo PR-SC5508 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2016 kl. 17:07 |
|||
Sælger min surroundprocessor.
Har været brugt i high-end bio og dens lyd er behagelig uden at miste dynamik. Har den bedste version af Audyssey (XT32 og SubEQ til to subs) og kan kalibreres med Audyssey pro. ![]() Der har aldrig været problemer med den. Befinder sig på Frederiksberg. Kom med et bud.
Redigeret af Jonas_h - 15-Marts-2016 kl. 13:29 |
||||
![]() |
||||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Kom gerne med bud.
Redigeret af Jonas_h - 23-Februar-2016 kl. 08:35 |
||||
![]() |
||||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|||
Har du også effekt til salg?
|
||||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||||
![]() |
||||
|||
Nej kun processor.
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
Hvor mange kanaler? M.v.h.
|
||||
![]() |
||||
|||
Henrik, forstår ikke helt hvem dit indlæg henvender sig til? :)
|
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|||
Som du ser, er det Slumbert jeg har quote't, så det er nok til ham. ![]() Det var mest for at hvis Slumbert overvejer din processor, men mangler en effekt-del, så kunne han måske hjælpes med den del (udenfor tråden), så han havde større incitament, til at købe din processor. ![]() M.v.h. |
||||
![]() |
||||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|||
Jeg takker for hjælpsomheden. Hvis jeg anskaffer mig en processor har jeg brug for 3 eller 5 effektkanaler. Det er dog en lidt dum vej for mig at gå pt, da jeg lige har solgt min ganske udmærkede 5-kanals effektforstærker. Jeg spurgte efter effekt, da det kunne være jeg blev fristet, hvis en sådan også var tilstede.
|
||||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||||
![]() |
||||
|||
Up.
Slumbert: En NuForce 8-kanals effektforstærker kan evt. medfølge - den har dog en lidt højere pris.
|
||||
![]() |
||||
knoxville ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
|||
Hejsa, kunne måske være interesseret - har du en e-mail adr?
|
||||
![]() |
||||
|||
Stadig til salg
|
||||
![]() |
||||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
|||
Hejsa, Lidt off tropic, men har du været glad for nuforce´en? den giver ret meget output i forhold til pris, så jeg vil gerne vide hvad du har at sige om den?
![]() |
||||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |