|
YouSee webtv: bredbåndskrav? |
Besvar |
Forfatter | |
bleed_blue
Super bruger Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-Februar-2016 kl. 15:11 |
Jeg kan ikke rigtig finde ordentlig info, om YouSee's web tv løsninger kan fungere, hvis man ikke har bredbånd fra YouSee (altså på hjemmeadressen).
Jeg kan finde gamle artikler om, at det har været et krav, men kigger jeg på yousee.tv (https://kundeservice.yousee.dk/underholdning/diagnosticering-tv?icid=tvogfilm_hjaelp-tv), står der ikke noget om, at der kræves bredbånd fra yousee. Jeg har en bekendt, som får tv fra YouSee (ikke antenneforening) men internet fra fiber (ikke yousee/tdc), spørgsmålet er, om han har adgang til webtv?
Redigeret af bleed_blue - 12-Februar-2016 kl. 15:14 |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det burde virke - det er jo bare at logge ind og se.
En tv-pakke giver adgang til tv. Bredbånd giver adgang til film og serier. Redigeret af lunddal - 12-Februar-2016 kl. 15:16 |
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nogle af kanaler gør.
Du kan f.eks ikke se TV2 medmindre du er på Yousee netværk. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jo, det man man mod at betale Kr.20/måned. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |