recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HEOS og Micropod - hjælp til en ukyndig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HEOS og Micropod - hjælp til en ukyndig

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Svæk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-April-2009
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HEOS og Micropod - hjælp til en ukyndig
    Sendt: 20-Februar-2016 kl. 17:55
Hej recordere

Jeg er nær ved kompetenceløs i forhold til forstærkere, højttalere og sammenhænge enheder imellem. Jeg har et spørgsmål, som jeg drister mig til at stille:

Aktuelt har jeg et setup med en
og to
De er forbundet med et standard højttalerkabel.

Nuvel:
Jeg ønsker at udvide systemet med en lille højttaler i et andet lille rum, som ikke rigtig er i nærheden af HEOS amp'ens placering. Jeg har en enkelt micropod, som jeg godt kunne tænke mig at bruge til formålet - og meget gerne koblet til HEOS amp'en.

Kan det på nogen smart måde lade sig gøre, eller tegner det til at blive et urealistisk projekt? Nogen som har tips i denne anledning?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2016 kl. 18:41

Der er kun tilslutning for et sæt højttalere, og det er ikke Smart kun at belaste med en højttaler.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Svæk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2016 kl. 21:14
Hvis man nu kaster alle hæmninger og investerer i endnu en micropod - hvordan er det så smart at forbinde dem til HEOS'en, hvis det er for uhensigtsmæssigt at trække kabler?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2016 kl. 21:20

Det gør man ikke. Det er passive enheder de kræver et kabel, det ville de også gøre hvis de var Aktive.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Svæk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 13:29
Tak for svar og hjælpsomhed. Jeg havde fornemmelsen af, at HEOS-enheden havde en eller anden form for trådløs kompetence via wifi (dog ikke selve forstærkerdelen), men det så nok ikke være hjælp i den her situation. Tak.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19748
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Svæk Svæk skrev:

Hvis man nu kaster alle hæmninger og investerer i endnu en micropod - hvordan er det så smart at forbinde dem til HEOS'en, hvis det er for uhensigtsmæssigt at trække kabler?
o

Ved at købe endnu en heos. Køb en heos1 og glem micropod.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2009
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2016 kl. 16:00
+1 Ja, og Heos 1 lyder ganske fornuftigt
Mvh
Jan
Til top
Svæk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svæk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2016 kl. 18:01
Tak til Klaus og jsj1 for de indsigtsgivende bidrag.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu