|
s: Mac mini server (mid-2011) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brinken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Marts-2016 kl. 17:30 |
Hej med jer
Jeg har denne Mac mini stående som ikke længerer bliver brugt. Den er købt i 2012. Den er brugt som mediecenter/Plex server, den har stået i stuen er ikke blevet brugt hver dag. Den er pæn og velholdt uden ridser eller anden. Der medfølger ikke andet end strømledningen. Den befinder sig i Frederikshavn og kan sendes til hele landet. Det er model A1347 2,0 GNz Core i7 (I7-2635QM) 500GB x2 Harddisk 16 GB ram Pris 1800,- Bud modtages også, så længe de ikke er helt i skoven ;-)
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den nupper jeg gerne - sådan en er jeg lige begyndt at kikke efter ;-)
PM sendt
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Brinken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 99 |
Der er sendt en PM til dig Kim
|
|
![]() |
|
Solgt til Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |