recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Ny Sonos Playbar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Ny Sonos Playbar

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stribe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-December-2011
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stribe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Ny Sonos Playbar
    Sendt: 17-Marts-2016 kl. 09:23
Hej Alle,
Jeg har gennem arbejde vundet en Sonos Playbar (som ikke kunne ombyttes). Jeg har allerede en løsning i stuen jeg er fint tilfreds med og vil derfor sælge den. Den er som sagt helt ny (modtog den i går). Jeg har kun lige åbnet papkassen som den er sendt i for at tjekke at alting så ok ud. Jeg har ikke åbnet selve Sonos indpakningen. Det kan vi selvfølgelig gøre i fællesskab og tjekke den.
Inden jeg sætter den på DBA vil jeg høre om der her er nogen som er interesseret. Jeg kan se ny-prisen er 5.999 DKK så jeg sælger den for 5.000 afhentet. Jeg giver den lige et par dage inden jeg sætter den på DBA. Så hvis der skulle være nogen der er interesseret i at spare en tudse på en ny Playbar, så er muligheden der nu.
Bor i Allerød.
Til top
Juiceren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Juiceren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2016 kl. 10:16
Vil tro det er relevant at vide om der er kvittering og reklamation på den? :)
Held og lykke med salget.
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
Til top
stribe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-December-2011
Sted: Allerød
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stribe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2016 kl. 10:45
Som sagt har jeg vundet den internt så jeg har selvfølgelig alle papirer på det. Mht reklamation så har jeg lige taget en snak med Sonos support (som er utroligt hjælpsomme) og de kunne ud fra serienummeret fortælle mig at enheden er sendt fra en engelsk webshop og derfor har 2 års fuld warrenty fra den registreres. Den har så sikkert også en UK powercord, men jeg giver en med fra skuffen hvis det er nødvendigt. Den tekniker jeg snakkede med vidste ikke helt om der kun fulgte en engelsk med i æsken eller også en EU. 
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2016 kl. 15:29
Jeg tror ikke der følger en EU med til en UK model. I den danske er der kun EU kabel.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Point: 3794
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2016 kl. 16:06
Jeg har igennem nogen tid ledt efter en til svigermor. Den befinder sig i Allerød? Er du på vestsjælland ved lejlighed?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu