|
S: Ny Sonos Playbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stribe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-December-2011 Sted: Allerød Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Marts-2016 kl. 09:23 |
Hej Alle,
Jeg har gennem arbejde vundet en Sonos Playbar (som ikke kunne ombyttes). Jeg har allerede en løsning i stuen jeg er fint tilfreds med og vil derfor sælge den. Den er som sagt helt ny (modtog den i går). Jeg har kun lige åbnet papkassen som den er sendt i for at tjekke at alting så ok ud. Jeg har ikke åbnet selve Sonos indpakningen. Det kan vi selvfølgelig gøre i fællesskab og tjekke den. Inden jeg sætter den på DBA vil jeg høre om der her er nogen som er interesseret. Jeg kan se ny-prisen er 5.999 DKK så jeg sælger den for 5.000 afhentet. Jeg giver den lige et par dage inden jeg sætter den på DBA. Så hvis der skulle være nogen der er interesseret i at spare en tudse på en ny Playbar, så er muligheden der nu. Bor i Allerød.
|
|
![]() |
|
Juiceren ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil tro det er relevant at vide om der er kvittering og reklamation på den? :)
Held og lykke med salget.
|
|
Sonos Beam + Sub + 2x One SL - LG C8 55" - Nvidia Shield 2015
|
|
![]() |
|
stribe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-December-2011 Sted: Allerød Status: Offline Point: 7 |
Som sagt har jeg vundet den internt så jeg har selvfølgelig alle papirer på det. Mht reklamation så har jeg lige taget en snak med Sonos support (som er utroligt hjælpsomme) og de kunne ud fra serienummeret fortælle mig at enheden er sendt fra en engelsk webshop og derfor har 2 års fuld warrenty fra den registreres. Den har så sikkert også en UK powercord, men jeg giver en med fra skuffen hvis det er nødvendigt. Den tekniker jeg snakkede med vidste ikke helt om der kun fulgte en engelsk med i æsken eller også en EU.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Jeg tror ikke der følger en EU med til en UK model. I den danske er der kun EU kabel.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Jeg har igennem nogen tid ledt efter en til svigermor. Den befinder sig i Allerød? Er du på vestsjælland ved lejlighed?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |