|
K: Apple TV 3 *har købt**** |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Marts-2016 kl. 13:17 |
jeg søger 1-2 stk. ATV 3 rev. A. (A1469)
max pris kr. 250,- ved afhentning eller kr. 300,- ved forsendelse.(kun som pakke med TT-nr.) betaling kontant ved afhentning eller mobilepay ved forsendelse. Jeg bor selv i Ringsted, så afhentning helst inden for 30km Redigeret af MulleB - 21-Marts-2016 kl. 15:54 |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et ATV 3 som du kan afhente på Amager for 250,-
|
|
![]() |
|
Candysroom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Hej Hvor i landet befinder du dig? Jeg har et stk. ATV 3 rev. A. (A1469) du kan hente for 250,- i Vanløse mvh Kasper
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Hej Begge,
beklager jeg ikke havde skrevet hvor jeg bor, jeg har opdateret indlægget. |
|
![]() |
|
Candysroom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Jeg kunne nok overtales til at køre til Ringsted evt. søndag, mod at prisen så er 300,-
|
|
![]() |
|
det kan vi godt aftale, jeg smider lige en PM.
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Skulle det gå galt, så har jeg også en, jeg gerne sender for 300
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |