|
Nem adgang til musik via apple tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2016 kl. 13:22 |
Jeg har en ca 20gb musik jeg har og ligge på min nas harddisk. Jeg bruger det desværre sjældent, da jeg pt har sat det op til brug via plex.
Findes der en app, der giver mig hurtig adgang til musikken.?
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
iTunes Match er en mulighed. Så får du hele musiksamlingen op i skyen. Det koster lidt, men er vel den fedeste løsning, da du så har direkte adgang fra Apple Music-app'en på alle dine Apple-enheder.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Njae det ville være nemt, men kan jeg få AL musik derind? Jeg har nogle albums jeg ikke kan integrere i itunes af en eller anden grund.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
der er SÅ mange apps til den slags. Alt lige fra noget som de enkelte NAS producenter har lavet, til VLC og en hulens masse andre - det er faktisk bare lige at tjekke lidt af dem ud når vi nu ikke har mere information om dit setup. (men kodi kan jo fx også andet end afspille film!)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |