|
S: div. netværk og Scale-/IP tlf |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-April-2016 kl. 20:25 |
Hejsa.
Diverse stumper til netværk og IP telefoni er i overskud... Se billeder, modelnumre osv. her: http://postimg.org/gallery/2tv0276go/dfbf20d4/ Det er uhyggeligt billigt da vi bare har det til at stå og samle støv. Så smid et bud... Mvh. Kasper Andersen. |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skal du have for en avaya og linksys Phoenix adapter ? Aner intet om priserne
|
|
![]() |
|
Kasper_M_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Det er den lille blå 'phone' adapter du mener?
Mht. priserne, så er jeg også lidt på herrens mark... Hva siger du til 300,- for begge dele? |
|
![]() |
|
Stadig til salg... MEGET BILLIGT ;)
|
|
![]() |
|
SuperTau ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 30 |
Hvor i landet ?
Og har du modelnr og evt. specs på HP computeren ? |
|
![]() |
|
Jeg bor i 9400 Nørresundby.
https://www.komplett.dk/k/kcp.aspx?sku=512967& Her er de specs jeg kan finde ud fra HP'ens modelnr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |