|
S: Panasonic DMP-Bdt 165 nedsat kr. 300,- |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2016 kl. 16:00 |
Sælger denne kompakte Blu-ray maskine i perfekt stand. 9 mdr gammel så stadig med garanti, kvit og emb. haves.
Kører 3D, og fungerer med store MKV filer fra USB HDD. Afhentes i KBH, eller sendes for købers regning. Pris: 300,- ![]() Redigeret af Puroresufan - 24-Maj-2016 kl. 19:48 |
|
![]() |
|
Puroresufan ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 287 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nypris 400.-
|
|
![]() |
|
Op, 300,- afhentet eller køber betaler porto. God billig Blu-ray afspiller.
|
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
Den snupper jeg, sender PB lidt senere....Jeg skal lige rydde op, for at få lov til at sende ;-)
|
|
![]() |
|
Fint, du senderbare besked for hvornår du vil hente. :)
|
|
![]() |
|
Stadig til salg da det ikke lykkedes at aftale med Claus, kom frisk billig blu-ray!
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Den napper jeg....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |