|
solgt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2016 kl. 17:09 |
Solgt
Redigeret af DVDO - 19-Maj-2016 kl. 17:36 |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fed fed sub og en virkelig skarp pris. Held og lykke med salget :-)
|
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Takker.
Jeg har 2 stk. hvis det skulle have interesse for nogle. Og prisen for 2 stk. er 12.000 og fast ![]() |
|
![]() |
|
1 stk. Solgt
Kun 1 stk. tilbage. |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Jeg er muligvis intresseret i subwooferen. Dog vil jeg hører om hvordan den er imod x12 den nye hvis en har kendskab
|
|
![]() |
|
Jeg ville gerne udtale mig men uanset hvad jeg skriver vil mit svar nok opfattes upartisk.
Vil du have min mening, kan vi tage den på PB. Mvh |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
jeg kan da lige komme med min mening.
Jeg har ejet 2 x MX350. Og hørt X12 mange gange. X12 går dybere og kan spille højere. Men der er nogle omkostninger. For at få den til at spille dybere , er enheden blevet tungere. Hvilket betyder at den er langsommere og mere unuanceret. Så hvis du har et stort rum , og godt kan lide at alting har en bulrende tendens. Så er det X12. Hvis du derimod ikke har en gildesal , og godt kan lide nuanceret bas , som har slam(/hug ( det har push/pull subs ) så er det MX350 det er måske meget sort/hvid. Men i min verden er MX350 en bedre sub. Den kan nemlig også spille nuanceret |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |