|
Integreret forstærker, Ion, Obelisk 2, 45 W |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lectron ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2016 kl. 11:50 |
Sjælden udbudt Walisisk forstærker. Spiller efter min mening mindst lige så godt som en Naim Nait 2, og bliver også flere steder sammenlignet med netop denne, hvilket er en kæmpe kompliment! Det ved jeg, da jeg selv har haft en Nait 2 flere år. Specielt Riaa'en (pladespiller indgangen) er super velopløst og meget musikalsk. Denne står i nærmest mint udgave, men kun meget få brugsspor. Sammen med mine Linn Nexus Højtalere og Naim kabler som jeg også har til salg spiller det som en drøm. Kom og lyt og bliv overrasket! Linn højtalere er dog ikke umiddelbart til salg. Giv et bud, eller evt bytte med andet hifi.
Se billeder her: http://www.dba.dk/integreret-forstaerker-ion/id-1024547944/ Pris: 2500,- ![]() Redigeret af Lectron - 18-Maj-2016 kl. 12:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |