|
Squeezebox classic- rest |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Maj-2016 kl. 10:38 |
Hej
Jeg har en gammel Squeezebox Classic V3, som jeg har købt brugt. Jeg har lavet en reset på den, men det er kun sprog plus netværk der bliver resettet - den gemmer stadig den gamle med brugerlogin til mysqueezebox.com. Hvordan kan jeg ændre dette til min egen eksisterende konto? Bliver jeg førs tnød til at installere en squeezebox server -> koble den på der -> ændre login til mysqueezebox.com? Jeg har ikke rigtig kunne finde noget på nettet.
|
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har tidlige brugt Squeezebox Classic, men har altid haft en server kørende, så jeg har vist ikke selv været i den situation, men fandt lige dette i et forum-indlæg som burde forsøges: Try pressing & holding the BACK (left arrow) button on SB3 remote, enter Setup menu's, scroll to "connect to MySB.com", arrow RIGHT to connect. If that doesn't work try rebooting SB3 (just unplug power, plug back in). Jens
|
|
![]() |
|
noerden ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 522 |
det virker ikke desværre
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
jeg havde det smme problem for år tilbage. Jeg prøvede forskellige ting ude større held, men pluselig en dag så virkede det. Jeg fandt aldrig ud af hvad jeg gjorde rigtigt.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Prøv at kontakte Logitech og høre om de kan slette registreringen af squeezeboksen i deres ende - så vidt jeg ved er den registreret på mac-adressen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |